Kizlar oglum 13 aylik oldu. 1 yasina girdikten beri duzeni bozuldu bazen surekli uyaniyo yenidogan gbi bazen de uyuyor. Ama 1 bucuk aydir nerdeyse boyle. Baybay night diye bir damla duydum uyusun diye verilen damla doktora sordum, tavsiye etmem Avil surup verebilirsin dedi. Avili daha once alrrji icin kullanmistim.
Bi fikti olan var mi?