Aysensrkan
Sancı değerleri 100lerdeyse doğumun başladığını gösterirmil ben ebe ile konuşmuştum. Benim max. 80 çıktı şu zamana kadar. Ama illaki sancı değerinin 100 çıkması gercek sancı olduğu anlamına gelmiyor. Düzenli aralıklarla takip eden sancılar görüldüğünde de kontrol amaçlı yatırıyorlar. Sancılar açılmayı tetikliyor bu nedenle kontrol amaçlı yatış yapılıyor. En azından benim doktorum öyle yaptı. 40lı rakamlarda düzenli sancım çıkıyordu 4-5 gün yatış yapılıp kontdol edildi ve erken haftalar olduğu için tutundurmak adına tedavi uygulandı. Sancı genel olarak bebeğin kendini toplaması gibi karnınızda gerilme-yırtılma gibi his veriyor, karnınız genel anlamda taş gibi sertleşiyor. Parmak uçlarınızı karnınıza bastırdığınızda kasılma olduğu için içeri batma olmuyor. Rahime doğru baskı ve ıkınma hissi oluyor. Benim deneyimlerim bu şekilde olmuştu. İllaki daha farklı hisseden veya sancıyı hissetmeyen olmuştur. Fikir olması adına yazıyorum.