Kızlar ilk hamileliğim bir bilgim yok sancı olduğunu nasıl anlıyorsunuz tam olarak neresi sancıyor yani 🤣 karında mı sancı oluyor bel ağrısı gibi bişey mi ? Adet sancısı gibi mi? Birde nstye girince sancısını kaç olduğu falan yazıyor sanırım kaçtan sonra doğum başlamış oluyor? Bilgi verir misiniz??