Kızlar merhaba 34 haftada doktorum suyumun az olduğunu 1 hafta sonra tekrar bakacağını söylemişti 35 haftada suyumun 16larda iyi olduğunu söylemişti şimdi 36 haftaya girdik suyum tekrar 7lere düşmüş doktorum suyun geldi hissetmedin mi diyor ama hiç öyle bir şey yaşamadım sızıntı şeklinde de olmadı 4 gün sonra tekrar bakacağım dedi böyle bir şey yaşayan var mı 1 haftada bu kadar azalması normal mi çok endişeliyim