Göğsüne masaj yap ılık zeytin yağıyla biraz sağ,bebeğin ağzına verirken sadcee ucunu değil kahverengi kısmıyla ver.emzirdikce ucu çıkar ve yara olmaz.emzirmeden sonra da hangi krem kullanacaksan onu şurup göğüs pedi köy değmesin atletine falan. Her defasında uc çıkarma aparatiyla bile sagabilirsin.sagmazsan bir kaç gün sonra ateşin çıkar mastıt olursun.yasayan biri olarak söylüyorum daha bugün iğne serum yedim geldim o kadar dikkat etmeme ragmen