Minikbebek61 22-23 haftamızda ilk dozumuzu yaptırmıştık bi ay sonra 2.dozu yaptırdım. Zaten sağlık ocağında kaydınız olduğu için o sizi böyle durumlarda bildiriyor bizi kendisi aramıştı gelin yapalım diye doktorum da olmamı söylemişti. Bence de özellikle hamileler başta olmak üzere herkes yaptırmalı sizi bebeğinizi koruyor.