Annesii23 Damlaserkan tek başına güneş çok daha güzel Asel isminden herkese bi gına geldi galiba kulağa hoş gelmiyo
svgkrtozdmr Annesii23 Asel evet cok fazla var bu ara, ama gunesin sadece soylenisi guzel ek olarak dinen de anlami guzel olabilr isim olmali bence yanina 🌸 ister ise gundelik hayatta sadece gunesi kullabilirler 🥰
Mom_83 Damlaserkan benimde kızım olacak😊 eşim Güneş ismini çok istiyor ben yanına başka isimde düşündüm ama 2 isim zor olur mu dedik herkes başka şey der mi diye. Ama çok güzel seçtiğiniz isimler 💜