Kimseyi dinlemeyin içinize sindiyse.ben doğana kadar kimseye isim bjle söylemedim karar vermedik dedim.komsumuzun bebeği oldu güneş koymuşlar ben çok beğendim çünkü bebekte sarışın renkli gözlü. Doğdu güneşim diye paylaşım yaptı annesi çok hoşuma gitti maşallah. Ama hep diğer komşular laf ediyo öyle isim mi olur diye.niye olmasın diyorum🤣 ben oğluma isim koyarken bile herkes kaynanama niye dedesinin adını koymuyolar diye fitnedi.ama umursamadik