sukran0046 Hamileyken kontrole elbiseyle gelenler nasıl muayene oluyorsunuz çok merak ediyorum ben etek bile giymeye cesaret edemiyorum rahat seyler giyip gidiyorum hep nasıl karninızı felan acyrsnz elbise ile gittiginizde
Canann1601 sukran0046 ben iki üç defa elbise ile gittim .özelde muayene oluyorum hemsire hanım tek kullanımlık uzun geniş bir örtü veriyor onu örtüyorm gayet de rahat oluyor.
Rabiaeso sukran0046 altlarına düzgün bir tayt giyip açıyorlar elbise giymiş bir hamileyi nst de yanından gecerken görmüştüm
Bernasnli sukran0046 elbiseyi kaldırınca sekreter çarşafla örtüyor sadece karnım açık kalıyor , nst de de öyle
Nuresalo633 sukran0046 normal şekilde kaldırıyorum elbisemi muayene oluyorum rahat oluyo sonuçta bayan doktorum zaten sorun olmuyor nst daha gitmedim 29.haftamdayim
sukran0046 __mom1 bizde özele gidiyoruz ama sekreter yerinden kalkmıyor doktorda zaten muayene bölümunde oturuyo o yüzden snra gülecek bisey yok oratada
Alif63 __mom1 ben devlette elbise giymiş bir kadın gördüm üstüne çarşaf atmışlardı yani devletle alakası yok sadece önemsemeyen yetkililer var bence
Ahdem000 sukran0046 valla bende özele gidiyorum ama hiç öyle örtü falan yok bilmiyorum hiç elbiseyle gitmedim belkide gitsem örtecek ama bende elbiseyle rahatım bitek
Matmazelbebi sukran0046 Özele erkek doktora gidiyorum ve hep elbise giyiyorum. Elbiseyi açınca yanındaki sekreter örtü veriyor zaten sadece karnın açıkta kalıyor. Ben elbiseyle çok rahat ediyorum 🤗
Smyyepolat Elbise açık olsa neolurya dogum yapacakken ya erkek girer doguma yada kadın saçma geldi nst olayıda devletten örnek vereyim beyaz örtü verirler bukadar kücük detaylara takılmayın…
Hadisse Elbise altına tayt giyiyorum ben, ama örtü veriyorlar zaten .en kötü ihtimalle sal bile goturebilirsiniz yanınızda. Ben zaten elbiseyi taytsiz giyemem ,kilodan dolayı bacaklarım sürtüğü için.
LamiyaCetinkaya sukran0046 Zaten örtü oluyor ama ben şahsen utanmıyorum doktordan, doğumda görmediği yer kalmayacak, gelip gidip açıklık bakacak olan o zaten, güven ortamı önemli
2kedi1beybi Genelde örtü örtüyorlar özel hastanelerde daha doğrusu örtü veriyorlar sen örtüyorsun öyle geliyorlar ki zaten doktorun nihayetinde neleri görecek çamaşırından mı utanacaksın yahu😂
mervemurat16 sukran0046 ben hep elbise giyiyorum ama altıma kısa tayt giyiyorum alttan kaldırıyorum elbiseyi doktor bakıyor karnıma
__mom1 Alif63 olabilir ben kendi gittiğim hastanelere göre yorum yaptım. Devlette yoğunluk olduğu için her gelene tek kullanımlık örtü verilmiyor o yüzden verdikleri örtü kirli olduğu için zaten ben kullanmak istemiyorum özelde gittiğimde tek kullanımlık poşetli örtü açıyorlar. Hastaneden hastaneye değişebilir tabiki yüzlerce hastane var :)