Mom_82 Damlaserkan o hastanede ki Didem hanıma gidiyorum didem hanım izindeyken kendisine gitmiştim çok.ilgili aşırı tatlı bir doktor hatta kendi doktorumu bırakıp ayşe hanıma mı devam etsem diye düşünmedim değil 😊
AryaElif Damlaserkan didem hanıma gidiyorum ben de çok memnunum, ilk bebeğimi de 2 yıl önce orda doğurdum🍀
Damlaserkan Mom_82 yaaa bende ilk didem hanımla basladım didem hanım izindeydi ayse hanıma gectim onla yola devam cokta sevdimmm
Mom_82 Damlaserkan didem hanım herşeyimi biliyor diye geçmedim ama gerçekten iyiler nasipte o doktorla devam etmeniz varmış. 💕
Mom_82 Smyyepolat bilmiyorum hiç sormadım canım ama pazartesi gideceğim unutmazsam sorarım senin için