Aysem2 Kızlarım reglim gecikti bu hafta ama kanda iki gün önce test verdim negatif çıktı sizce geç döllenme olabilir mi geçen hafta hep regl ağrısı çektim ama iki gündür regl ağrısında yok, göğüsler acayip şişmiş sizce değişebilir mi değerim