Biz hiç denk getiremedik 5 yıldır hep görevlerde nobetlerde olurdu. Artık en son pes ettik sadece 2 sene önce evlilik yıl dönümünde evdeydi onda da evde hazırlık yemek hediye falan ayarlamistim ilk ve son oldu 😂 ama evimizde düzenli kutlanan tek özel gun kızımızın doğum günü onun için izin alır yada izinli gününde kutlama gerçekleşir 😂😂