Ne-var-be 5 sene önce İlk çocuğuma mustela kullandım ama suan iyi degil diyorlar Peki ecowell mi incia mi ? Hangisinin kokusu daha güzel ? Kullanıp memnun kalan var mi ? Birde İva natura duydum ama bilenler varsa bekliyorum 🤣🤔
Mrlbrk Ne-var-be Ben ecowell şampuan kullaniyorum 3 yasindaki kizima kokusu guzel ve saclari hizli uzatiyomus bizde yeni basladik bakalim simdilik memnunum bebisede bundan kullanicam. Bi kac gune dogumum var bebisede incia pisik kremi aldim kokusu guzel😅
Elfanne Ne-var-be ecowell in kokusu harika incia dudak balimi kullandım. Kızıma hep mustela kullandım ecowell denedim saçını kasindirdi bıraktım şuan gebeyim 21 haftalik bebeğime ecowell kullancam evde duruyor zaten vücut losyonuda harika kokuyor incia almayın sakın hiç kokusu yok sacida sertlestiriyor
Elfanne Ne-var-be iva naturada vücudunu kuruttu onuda kendime kullanıyorum ince saçlarım var ve dokulmem var bana iyi geldi
adatuna Ben şampuanı ecowell kalan kremleri yağları incia aldım memnunum. Ayrıca incia’nın roll-on’ları da harika hem erkek hem kadın
Bsdnrr Ne-var-be Kızıma mustela kullandım şimdiki hamileliğimde de kızıma mustela aldımm memnunduk doktorumuzda gayet güzel demişti