Atmacaa oğlumda 2yıl önce özelde cok iyi bir doktora gidiyordum doktor alanında iyi biriydi ve yaşı da vardı başarıları katıldığı seminerler cok fazlaydı ona sormuştum diyorlar bebek sağda olunca erkek solda olunca kız diye ama ben pek inanmıyorum o söylentiye dedim oda dedi ki o doğru ben bu konu hakkında cok kitaplar okudım ve seminerler de verdim sağda olunca erkek solda olunca kız oluyo dedi gebeliğin başında da sormuştum bebek hangi tarafa yerleşmiş diye oda sağ tarafta demişti ve cinsiyet öğrenme zamanım geldiğinde de erkek cıkmıştı cinsiyeti