Sevcan_altunkaya ben yemiyorum.diyetten değil canım istemedi ilk bir ay hemde Ağustos ayı çok sıcaktı.bebegim kuvoze alındı.ac gezdim resmen.surekli hastaneye gidiyodum emzirmeye.bol bol su iciyodum halende bol su içiyorum.sut yapan en büyük şey su.yemekten önce su icersen iştahın azalır. Mesela bugün pilav salata yedim.salata agirlikliydi. Ekmek yemedim.sabahlari kendime çeyrek ekmek ayriyorum sadece.kizim dört bucuk yaşında halen ekmek yemiyo.bir faydasi yok çünkü .ha bu arada ,73 le doğuma girdim 15, günde , 58 oldum. Şuan bir buçuk aylık oldu.59 kiloyum