Bayramiye benim ilk gebeligimde başıma geldi 25 mm di en son sınıra gelmiştik son haftalar diye müdahale edilmedi ,bol bol su içip sola yatmak dışında alacağın bir önlem yok ,doğum sonrası düzeliyor cok az birkaç milimlik genişleme kalmıştı, 2. Gebeligimde de tekrarlama olasılığı varmış şimdiden ağrılarım başladı sık tuvalete cikmalarim 20. Haftaya gelince doktorum kontrol edeceğini söyledi