CsMa Merhaba arkadaşlar 32 haftadayım bugün ilk nts me girdim nts de 60 üzeri sancı çıktı 3 kere birinin üst değeri 100 ü geçiyor neden olur böyle bişey başına gelen varmı ?
mimar_anne CsMa benim de tam 32. Haftada sancım çıkmıştı canım 106 yı görmüştü hemen serum taktılar 2 tane magnezyum ondan sonra geçmişti artık yalancı sancılar başlıyor bol bol dinlen
Bernnnaaaa CsMa 35.haftada 90a çıkan sancılarım vardı hemen serum ilaç iğne ile zor kestiler bence doktora gösterin mutlaka 40 değerden üzeri riskli demişti bana doktorum
CsMa mimar_anne erken doğum riskinden falan bahsettilermi şimdi kaçıncı haftadasınız ciddi bi durum yoktur değil mi
CsMa CsMa Bernnnaaaa sonucu attım doktoruma ama bana 2 ekime randevu verdi sadece yorum yapmadı 4 gün var daha acil gitmem gerekiyormu riskli bi durummu ilk defa giriyorum nst ye kalp atışı da 160 ın üzerinde hep
mimar_anne CsMa yok canım yalancı sancı olduğunu söylediler dinlenmen gerekir doğum yaptım ben oğlum 9 aylık oldu bile çok şükür
CsMa mimar_anne ay çok şükür maşşAllah rabbim sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşAllah bende sağlıkla kavuşabilirim oğluma teşekkür ederim yorumunuz için
Asel-2023 31.ci hafta dan beri sancı var kasılma ve kasık ağrısı 35 olduk artık yatırdı doktorum serum yapıldı 2 doz ciğer geliştirici iğne yapıldı şimdi 2 doz daha yapıldı şeker var zaten 2 gün yaticam doktorum karar vericek doğup dogmamasina