Ruken34 ikinmak en son aşama. Doğumhane dediğiniz yer ameliyathane gibi değil. bir bölüm, içinde odalar var hastane odası gibi sancı odası😂 normal orda nstye bagliyorlar ya da öyle duruyorsunuz işte sancı cekiyorsunuz😂 açıklık kontrol ediliyor orda ebelerce lavman yapiyorlar vs. en son artık ıkınma hissi gelince dogumhaneye alıyorlar orası da bir oda çatal var odada öyle ameliyathane ortamı yok doktor geliyor vs. Zaten o dogumhaneye alınınca son aşamaya gelmiş oluyorsunuz İki üç ikinmada elinize veriyorlar çocuğu😂