Ceylinimm ilk görüşmem evet olumlu geçti ama sonuç olarak iki saatlik yoldan sadece muayene olmak için gidiyorum hiç bilmediğim bir şehre en iyisi hangisiyse o olsun istiyor insan kaldı ki yukar da da bi arkadaş sevemediğini söylemiş bunlar soru işareti
Bırakıyor insanın kafasında malesef