Merhaba ben Fransaya evlenerek geldim bir sene oldu, 8 haftalık gebeyim. Fransada hastane kontrol süreci nasıl, doğum ve sonrası süreci nasıl ilerliyor. Anlatmak isteyen olursa dinlerim☺️Türkiye de 4 haftalıkken doktora muane oldum kese var bebek var rahimde yeri iyiymiş. Ta o zaman randevu aldık Fr de, inşallah bu Cuma gidicez ebe kontrolüne ama alışık olmadığım bir sıralama var, eşim ve ailesi diyorki acaba ekografi olacak mı? Nasıl yani olmayabilir mi diyorum bilmiyoruz diyorlar. Kan vermem gerekli mi diyorum bilmiyorum, sonra da isteyebilir diyorlar, hangi doktorla doğum yapıcam diyorum bilmiyorum diyorlar ebeyle devam ediyormuş süreç ben anlamıyorum inanki. Bilen tecrübesi olan ışık tutabilir mi :( Türkiye de olsak hangi doktoru seçsem hangi hastanede doğum yapsam diye düşünecekken burda her şeyin muallakta olması beni strese sokuyor ;( bu bilinmezliği lütfen biri aydınlatsın. Buraya kadar okuduysanız Allah razı olsun 🥹