Yigiteymeninannesi Çok şükür prensesime sağlıkla kavuştum 13 günlük olduk bile. Ama göğüs ucum çok kötü yara oldu. Doğum öncesi krem de kullandım ama yinede şuan yara ve emzirirken canım çok yanıyo. Ne yapabilirim bı öneriniz var mı.?
Aysuturkay Yigiteymeninannesi kayınvalidem görümceme ayva çekirdeğinden krem yapmıştı sanırım onu sürüyordu bi araştırın isterseniz çok geçmiş olsun
Ferideakdogan__ Canım garmastan diye bir krem var kesinlikle aldır eczaneden emzirmeden önce yikaman gerekiyor ve tahinin üzerindeki yağ işe yarıyor