adetin 3. Günü gittim testler yapıldı daha sonra adet bitince famera diye bir ilaç kullandım daha sonra yumurtalar gelişince doktorun dediği günde saatte catlatma iğnesini kendim yaptım göbeğimden doktor yapmıyor bunu, daha sonra duphaston diye bir ilaca başlattı hepsinin bir gunu var. Bu ay içinde ayrıca vifolic ve thanoss woman kullandım