Doktor Çatlatma iğnesine başlamak için adetimin 2. Ya da 3. Günü gitmem gerektiğini söyledi ama o günler hafta sonuna denk gelecek gibi acaba hafta sonu gitsem muayene eder mi kan testi falan yapılır mı? Bu ara da Özel hastaneye gidicem ve diyarbakır da yaşıyorum