Zeynoym Kızlar 29. Haftama girdim ama 2-3 haftadır özellikle geceleri ne yediysem asla hazmedemiyorum birde aşırı midemde gaz oluyor akşamdan sonra ne yesem sindiremiyorum boğazımda hepsi dizliyo soda kefir hiç işe yaramıyor çözüm bilen yaşayan ? 🥹😞
Zeynoym Sksjsux355-- benim daha çok sindirememe problemim var beni çok zorluyor hiçbir şey yemek istemiyorum bu yüzden ne yersem boğazımda kalıyor resmen 🤦🏼♀️
Sksjsux355-- Zeynoym Bende de oluyordu o gece yemeyi kestim artık daha iyiyim bide baharat kullanmamaya özen gosteriyorum o da çok fayda sağlıyor. 27+5 biz