Geçmiş olsun öncelikle.
Birşey olmaz Allah’ın izniyle ama dikkat etmekte fayda var tabiki.
Ben ilk üç aylık dönemde bronşit olup antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım. Olabiliyor böyle şeyler.
Ballı sarımsaklı limonlu bir kür var onu kullanabilirsiniz ben hasta olacak gibi olunca bir tatlı kaşığı tüketiyorum. Salgın var ortalıkta yine malesef.