gebelik zehirlenmesi denilen durum ağrı vs ile olmuyor aslında. 24 saatlik idrarda çıkan protein kaçağı ile ve yüksek tansiyon tespit edilir. görme bozukluğu şiddetli baş ağrısı ve fazla ödem yaygın belirtileridir. ilk gebeligimde 32.haftada yüksek tansiyon ve protein kaçağı ile teşhis konuldu, doğum olması gerekiyordu ancak ilaçlarla tansiyonu dengeye alınca 39a kadar durdurduk sıkı takiple,
surekli tansiyon, amniyonnsivisi olcumu ultrsson yatis vs derken bebeğim şükür sezaryen ile doğum yaptım. şuan 24 haftalık 2.bebegime hamileyim. dikkat ediyorum ecoprin kullanıyorum umarım bunda çıkmadan devam edebiliriz