Bebek doğum kanalına girmiş demişti doktorum geçen hafta. Bu haftada gittiğimde, baya aşağı inmiş bu, 38 i beklemeyecek belli dedi. Şuan 36+4. Kanala girdikten ne kadar sonra doğum olur ? Ansızın gelmesinden korkuyorum şuan. Doktorum , hele bi 37′yi görelim dedi. 37 ye zaten çok az kaldı.