smnbr selamm, ben de sağ sol karışık yatıyordum aylardır, ama bebek büyüdükçe sağ tarafa artık istesem de yatamıyorum göğsüme baskı oluşuyor zor nefes alıyorum. O yüzden yüksek yastıkta solda yatıyorum, en rahat öyle oluyor. Baskı oluşmadığında ama yine arada sağa dönüyorum, bebeğin pozisyonuna göre değişiyor galiba hissiyat çözemedim ben de. (34 hafta)