meryemre normal bekleniyordu propes yapıldı açılma olmadi orda tecrübesiz ebeye deneme tahtası ettiler beni üstüne bebeğin kalp atışları düşüktü sezeryan a yönlendirdi zorunlu sezeryan olacaktım uyuşturmadan öldüre öldüre taktılar ebeler sondayı sezeryan a girdim sancim vardı masada ağlıyorum sezeryanin o stresiyle hüngür hüngür ağlarken doktor orda yok sandım olsa gelir yanıma ddm bir kafami cevirdim orda oturup öyle bana bakiyo neye ugradigimi şaşırdım insan gelir birşey der dı mı sancim var ddm cevap veren yok hasta bakıcıya o gitti ordaki bi doktor mu hemşire mı neydi ona sordu biz ne yapabiliriz gibi bir cevap verdi sonrası da zaten bebeğimi ilk bana göstermeden aşı vs yapmaya goturduler bebek ağladı yani sıkıntısı yoktu çok şükür Ilk anneye verilir dı mı o bebek hayır ilk doktor gordu ve ben bunun etkisini cok hissettim bebegimde guvenli baglanma olmadi ilk ten tene temas çok önemli ve çok stresli huzursuz bi bebeğim var üstüne 2gun o hastanede yatarken hemşiresi olsun hasta bakıcısı olsun zehir ettiler damaryolundan antibiyotik verecekken bebeğim kolumdaydı yüzümüze o antibiyotiği fiskirtti hemsirehatayla ve bir özür bile dilemedi vsla önermem orayı kaçın kurtarın orda muayene oluyorsanız çok ilaç veriyordu o doktor bunlar şahsi fikrim sizin de başınıza gelir mı bilemem şahsen doğum yapmamış olsaydm biri bana da böyle bilgi versin isterdim diye yazdm