40 Gün önce doğum yaptım Medicana’da sezaryenle doktorum Cüneyt eftal Taner 🙏🏻 Hastane çok temiz, otel odası gibi odaları zaten. Eşler doğuma giremiyor ha şöyle normal doğum olursa sanırım belli bi aşamadan sonra girmesine müsaade vardı ama sezaryende öyle bir ihtimal yok ne yazık ki. Ameliyathane ekibi çok ilgililerdi sağolsunlar ben baya stresli gergin girdim doğuma ama sakinleşmeme yardımcı oldu hepsi🙏🏻 Ben sadece oda konusunda biraz zorluk çektim normalde kadın doğum yataklı servis 6.kat ama o gün 6.kat dolu olduğu için beni 10.kata verdiler ben baya zorluk çekmiştim sonra o gün içerisinde şikayetimi dile getirdim oda boşalınca 6.kata geri indim mesela. Hemşirelerin ilgi alakası gayet iyi ağrım olduğunda gelip hemen ağrı kesici verdiler, yürümeme ayaklanmama yardımcı oldular. Sezaryende mesela ailemiz ameliyathane önünde bekleyemiyor, yasak. Senin odanın bulunduğu katta bekliyorlar bebiş gelince hemşireyle beraber baba bebeği giydirmeye gidiyor🥹💖 Şimdilik aklıma gelen bunlar eğer merak edersen sorabilirsin🌸 Sağlıkla gelsin minnoşunuz😍🤗