bsrsvm Arkadaşlar ben memurum doğumdan sonra doğum parası ne bilim süt parasi vs gibi şeyler var ama hiç bilgim yok. Nasıl bir yol izlemeliyim. 37 itibariyle doğum iznine ayrılmıştım. Su an 38+3 teyiz. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Gumus25 bsrsvm memurlar maaşını almaya devam ediyor doğum rapornparasi özelde çalışanlarla ilgili. Emzirme parası da bana otomatik yattı e devlette ibaniniz kayitliysa doğumdan sonra yatar size de
tgbadlgzr Raporunuzu ve Doğum dan sonra doğum belgesini çalıştığınız yere veriyosunuz orası da muhasebeye veriyor daha sonra paranız 1 2 ay içinde yatıyor diye biliyorum bende 26 haftadayım 32 de ayrılıcam allah nasip ederse
Sksjsux355-- tgbadlgzr benim bu ay çalıştığım şirket kapanıyor ve 32 haftaya kadar çalışmam lazım parayı almak için 28 haftamdayim kapanmadan ssk başka yerde yatırsam aynı günde tekrar o para mi alabilir miyim yoksa giriş çıkış sorun oluyor mu