Merveckr_7 37 haftalık hamileyim bebeğim dönmedi ama bugün ayaklarıyla mı bilmiyorum çok fazla baskı yapıyor alt kısıma, normal mi acaba böyle baskı hissetmem 🥹 dönmediği için Sezeryan olacağım yakın vakitte