durumuufukmu inanın kızımda erkek dediler 3 ayimda güle oynaya eve geldm bir ay sonr gitim kiz dedi ben bi sok kız olmasi degl degismesi üzdü 🤣 uc doktora gittm kiz dedi ayrintilida kiz sukur bi kizim var suan simdide 14 haftamda kiza benziyo dedi ama ayklari kapali kordon önünde anlayamdm bugn de gittm 25 haftam o kadar inceledi hareket etmeisne ragmen gözükmüyor dedi pozisyonu uygun degldi valla kafam corba bacim 10 hafta daha bekle öyle git yoksa kafani karistiriyorlar herkes bise diyo 🤣🤣