Aysee1123 bana da bi benzeri oldu. Devlet hastanesinde ayrı ayrı iki kez doktora gittim. Biri kese yok dedi. Dedim tamam olabilir kan vereyim beta değerimi kontrol edin. Gerek yok kanaman olursa gel dedi. Tekrar aynı şeyi söyledim beta yüksek çıkar bakın diye. Bakmadı kanaman olursa hemen gel dedi. Özel hastaneye gittim. Kese gözüktü . Tamamen ellerindeki ultrasonların bir işe yaramamasından. İkinci gittiğimde de özelde istenen testler çok tuttuğundan devlette yaptırmak istedim. Sıradan tahliller yani. Ben onlardan daha iyi tahlil yaparım ne alaka diyip gönderdi. İkisini de şikayet ettim hem üsluptan hem insan canının değersizliğinden. Gel gelelim bir işe yaramadı. Asla devlet hastanelerine güvenmiyorum. Kendimde sağlıkçıyım ama böylelerini gördükçe mesleğimden utanıyorum.