Mervema 1 haftadır hissetmeye başladım ama öyle güçlü tekme yok, daha ilerleyen zamanlarda sanırım. Dediğiniz gibi pıtpıt gibi oluyor, yada iğneliyor gibi. 2-3 günde birde elimi koyunca çok hafif hareket hissediyorum, zaten günün çok az bir kısmında uyanık olduğu için denk gelmek zor :)