MercimekVeaAnnesi Kizlar acil yazin nolur 36 haftaligim ve bugun ac karnina idrar testi verdim keton +2 gosteriyor bu ne demek korkuyorum
Cassiopeia @MercimekVeaAnnesi açlık kan şekeri ve hba1c baktırmanız gerekiyor şeker yüksekliğinden olabiliyor bunlarda sıkıntı yoksa mide bulantıları değişen yeme durumlarından kaynaklı yükselebiliyor
Elifaco Pamuk merhaba bendede gebelık sekerı var dıyet yapıyorum olcumlerım normal çıkıyor keton eser dıye cıktı doktorum çok önemsemedı nasıl takıp edıyorsunuz siz
Elifaco Pamuk sanırım o gebelık sekerıni olanlarda düzgün beslenmeyenlerde cıkabılıyormus öyle okumuştum ama