Zelikaaaa doktora gitmiştim senin bebeğin olmaz imkansız dedi onun üstüne 4 dusuk 1 ölü doğum yaptım imkansız diye birsey hersey allahin bileceği eger nasipte varsa ne yaparsan yap oluyor hatta ben hamile olacağımı bile düşünmemiştim uçağa bindim oysaki hamileymisim dis çektirdim