Kızlar bende şuan 36+4 teyim 37+0 da normal doğum kararı aldı doktorum bebeğim 2.5 hafta karın çevresi geriliği var daha fazla bekleyip riske atamam dedi ilk gebeliğim suni sancı ile normal doğum denenecek bu durumda olup 37 de doğum yapan var mı acaba hiç açılma olmadan suni sancıyla açılma olur mu doğum yapabilir miyim korkuyorum