Mirzamm633 Kizlar 2 sezeryan yaptim ilki 9 cm le zorunlj sezeryana alinmistm icimde kaldi normal dogum bu hamilelkte cok istyorum ama cok da korkuyorum. Ve hic kendi doktoruma konuda acmadm
Mirzamm633 Sanmed de bi dr a sordum karsiyim dedi ve korkuttu beni ben ozcan karaya gidiyorum ona hic sormadim. Devlette bi dr sormustum o da ben de 3 sene sonra ssvd yaptm demisti
Sunshine__ suledemir bu hastane de hiç doğum yaptınız mı yapmadınızsa da tanıdığınız yapan birisi var mı nasıl bir hastane ebeleri odaları nasıl
Sunshine__ suledemir evet benimkine net söyledi her hafta gittiğimdede dedi önceden erkek demiştim diye teyit etti