Donthappymom 1palyaco daha çok var o yumurtlaman olabilir bence yapma şuan varsa bile çıkmaz ben negatif görmekten korktuğum için hiç yapmadım bu ay yarın regl günüm 🥺
1prensesannesi__ 1palyaco yumurtlama catlama gunu biliyosan 12 gun sonra idrar testi pozitif gösteriyo
1palyaco Zeyni_zeyni anladım teşekkür ederim bende çok kasık ağrısı var birkaç gündür . Ama adetime iki hafta var neredeyse acaba gebe kalsam bu kadar erken belirti verir mi diye düşünmüştüm .
1palyaco Tubakaban ya ne güzel benimde iki hafta var adetime ama kasık ağrım var ve bazen de akıntım oluyor acaba gebeysem bu kadar erken belirti verir mi diye merak etmiştim .
Tubakaban 1palyaco verebilir erken benmde çok sancm vardı haylda var ama azladi inşallah gebesinz rabbim hayrla nasıp etsin inşallah
1palyaco Donthappymom ay maalesef sabır burada pek işlemiyor sabredemiyorum ama bekliyorum bakalım hayırlısını versin Allah hepimiz için inşallah hayırlısı isteğimizin olması yönündedir 💜
besem Hafif akıntı olması hamilelik öncesi belirti de var mıdır yoksa regl öncesi mi bilen var mı bat 4 Ekim @
1palyaco besem yumurtlama da olabiliyor . Bu dediğinizin ikisi de olabiliyor anlamak zor oluyor bazen 🤦🏻♀️