Cansel-58 Bu soruya en iyi ben cevap verirdim bence 😅
Çünkü bende ilk kez bugün çatı muayenesi oldum.
Şöyle ilerliyor süreç; 35. Haftadan itibaren önce NST giriliyor, NST sonucunda sancı çıkarsa doktor çatı muayenesi yapıyor. Çıkmazsa yapmıyor. Çatı muayenesi de 8-10 saniyelik birsey, doktorun alttan muayene ederek rahminde açıklık var mı bakıyor. Ben ilk kez ve panik yaptığım için kastım kendimi acıdı canım ama kişiden kişiye değişiyor tabi durum.