Hayat70 Ben de düşük yapmıştım, kan pıhtılaşması çıktı, kan sulandırıcı iğne ile tedavisi çok kolay. He bir de rahimde öldürücü hücre de vardı bende, düşüklerin sebeplerinden biri de bu ya da hamilelik oluşmaması, Cd56 testi ile öğrenebilirsiniz sizde olup olmadığını. Ben bu iki problemi hallettiğimde 3.tüp bebek denemesi ile bebeğimi dünyaya getirdim🙏