Aseeeee Bezmialem vakıf Üniversitesi hastanesine gidiyorum 200 lira olan muayene ücreti doktorumun öğretim üyesi olmasıyla 400, 8.ayda sezeryan için almış olduğum 6.500 lira fiyat yarı özel olan hastanenin tamamiyle özele dönmesiyle 20bin lira olmuş. Dün doğum için anestezi ile görüşmeye gittik ve biz şok. 😂😂