Seyma2255 Kızlar tam 40 günüm kaldı ve artık doğurmak istiyorum tam 11 kilo aldım doğuran kadar daha kaç alırım kim bilir sizde durumlar nasıl 🥰
Kpln61 Seyma2255 benimde 42 gün kaldı fazla kg almadım ama stres erken doğarsa korkusu var hafiften sancılar sertleşmeler ağrılar var hayırlısa ile vaktin gelmesini bekliyorum sorunsuz sağlıkla kucağıma almak
Cekilmezbirkiz Seyma2255 42 gün yazıyor ama sezaryen olacak 30 gün kaldı diyelim 🤣 yoruldum ya valla sağlıkla bi doğsun da
Seyma2255 Kpln61 sertleşme ve toplanma bende de oluyor ikinci gebeliğim bu benim bu daha zorluyor sağ sola dönüp yatınca belim vbile ağrıyor uyuyamıyorum geceleri ondan
Kpln61 Seyma2255 benimde 2 ci oğlumda hiç bunları yaşamamıştım gebelik hamilelik neymiş bilmiyormuşum 😀😀