Benimde ikizlerime hamileligimde sol taraftaki bebeğim sürekli toplanıyor gibi oluyordu o ara hastanede yatıyordum ve acil zaten o gece sezeryana alındım ama tabiiiki de bu sebepten değil kendinizi sakin korkutmayin. Benim rahim ağzı baya kisalmisti acilmam ve sancim vardı bu yüzden. Sonra zaten sormaya bile vakit bulamadım siz bence erkenden gidin muayeneye çünkü çoğul gebelik riskli gruba girdiği için 2 haftada bir muayeneye çağırıyorlar