Tugba1085 Selam hamiş millet🙋♀️🙋♀️ 23+1 haftalık olduk şükür🙇♀️🙇♀️ Büyük sorunki isim bulamıyoruz bizim sıpa ya😭😭😭 6 isimde karar kıldık ama bundan öteye varamıyoruz🙄😒 İsimler: Doruk Yekta Çınar Armağan Güven Demir Siz ne dersiniz acaba... cift isim eşimle istemiyoruz, tek olması şart 😊 Kafam 🤯 yanma yapıyor artık... oğluşum diye seslenip seviyorum artık... bu gidişle bay bebek olacak😅
ebis Tugba1085 bencedee tek isim koymalisiniz benim iki ismim var sinirr oluyorum :) sectiginiz isimlerin Güven ve Demir haric hepsi güzel karar veremedim bende
Fundaduru Doruk çınar demir herkeste var bence daha özgün bi isim bulun. Erkek bebek olunca doruk çınar demir bulut eymen efe yiğit aras valla gına geldi bu ara bi de aslan furyası başladı...
Alyamom35 Fundaduru Aslan 🦁 furyası bizdede var babamız Galatasaray’daki hamile kalmadan olursa koyucam dedi 2 isimli olucak bizimki 🎈
Misskaynak Tugba1085 canim oncelikle secenekleri 2 ye kdr dusurun eleyin biraz daha daha da kolaylasir isiniz benm fikrime gelince bence demir 💙 hitabi da cok guzel demir bey, demir abi, demir amca 😅 baya guzel yaniii
Mervekaya Tugba1085 benjm buyuk oğlum bilgehan ortanca çınar bununda giray düşünüyoruz. Size de fikir olsun
Tugba1085 Eşim ile isim konusunda okadar değişik düşünüyoruzki, çok fena durum🙄 eşime kalsa bebişin ismi Zahid olacak ama bende onu hiç istemiyorum... soy ismimiz zaten uzun ve telafuzu zor... sıpanın ismi kısa öz olsun diyoruz... hamile kalana kadar baya uğraştık... isim konusunda çok zormuş... gamile kalmadan önce erkek olursa Çınar diyordum ama iş başa düşünce fikirler değişti😒
aynl Tugba1085 biz yamaç bulut koymayı düşünüyoruz sizde fikir olsun ama sectıgınız isimlerdende çınar ve doruk güzel allah sağlıklıla kucağınıza almayı nasip etsin
Efuli53 Tugba1085 yekta 👍🏼 Çok kullanılmayan modern ism. Eşim begense bnde koyarım ama bzımki esat olcak inşaallah
Tugba1085 Efuli53 Efuli53 yekta benimde cok hoşuma gitti ama eşim pek sıcak bakmıyor bu isme... benim zorum ile liste de kalıyor 😅 Esat ismi duyunca aklıma hep Suriye başkanı geliyor, sevemedim ondan bu ismi.... eşimle böyle sorunumuzda var... isimleri direkmen insanlarnan bağdaştırıyoruz😐
Tugba1085 Asena0307 ben Yekta ismine bi ağırlık koyayım bakalım eşime karşı😅 herkeste olmayan isim olsun istiyoruz ama abartmak ta istemiyoruz🤨 Acaba 90lı yılların isminemi dönsek🙄
Efuli53 Tugba1085 bana da herkes öyle diyo ama bz begendık Esat'ı piyasada pek yok ve biraz sert duruyor bizde öyle bişey arıyorduk eee baba tırcı olunca bize öyle Yekta çınar falan yakışmıyo😂