Merhaba güzel anneler ve anne adayları pekmez ve maya karışımını duydunuz mu hiç eğer duyan bilen uygulayan varsa bana yardımcı olabilir mi ben bu karışımı 37.haftanın ortalarında yapsam doğumdan sonra hemen sütüm gelsin diye sizce yapmalı mıyım yoksa doğumdan sonra mı yapılması gerekiyor