29 haftalık hamileyim 2,5 kilo aldım. Çevremde herkes asıl bundan sonra kilo alacaksın, ben son 2 ay 10 kilo almıştım vs vs diyorlar. Cidden 30 dan sonra çok mu kilo alınıyor? Bebeğim sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil ama çok merak ediyorum. Bu bi gerçek mi yoksa yine insanların can sıkmak için kurduğu uydurma cümlelerden biri mi ? İllaki eskiye göre daha çok alınabilir ama o kadar abartılı mı oluyor kilo alımı gerçekten ?