Melike_sevgi 11-11 normalde 3 öğün ara öğünlerde var ama son haftalarım ve hiç bişey yiyesin yok iki öğüne düştü ve porsiyonlarım küçüldü
11-11 Benim de bulantılarım çok fazla 3 öğün yiyemiyorum hamileliğiniz başladığından beri 3 öğün yiyebiliyor muydunuz zamanla mı düzene girdi gamzecgr Melike_sevgi
Melike_sevgi 11-11 ben başlarda zaten kusmaktan bişey yiyemiyordum sonradan düzeldi gayet güzel üç öğün ara öğünler vs vardı ama şimdi 38. Haftam 35. Haftadan beri yiyemiyorum bişey diyebilirim sırf bayılmamak için yiyorum
gamzecgr 11-11 yok 12.haftaya kadar çok bulantım kusmam oldu iki öğün yapıyordum sadece bı de doktorum da zorlama zaten ilk 3 ay kanından besleniyor ekstra bişi yapmana gerek yok dedi 12.hafta da bulantılarm bitti öyle rutin oluşturdum
11-11 Melike_sevgi mide bulantılarınız ne zaman geçti ben bazen geçmeyecek galiba diyorum 12. Haftadayım