Gulhacolak ilaydakaya-21 26 haftaligim ve 4 5 gundur ayni durum bende de var ve bulanti kusma da başladı sanirim salgin varmış yarın doktora gozukecegim inşallah baska bir sıkıntı yoktur
karanmom ilaydakaya-21 normal canım kabizdan iyidir bende olmuştum ishal ara ara olurum bol sıvı tuket, kabız olduydm yolculuk yaparken hep olurum araba , peşine ishal oldum 😂 sevinmeden uçtum
MelikeBulut ilaydakaya-21 salgın var çok fazla ishal varsa su kaybı olur sizde buda halsizlik yapar acile gidip serum alabilirsiniz kesilirde ishal bende yeni atlattım aşırı ishal üstüne kusma da olunca vücudum susuz kaldı serum verdiler hemen toparladım
busraayksll ilaydakaya-21 Bende olmuştum doktor 3 yada 4 günü geçerse gel demişti sanırım senle aynı haftalarda oldum hatta yine de ihmal etme
Melike_sevgi ilaydakaya-21 bazen ilaçlarda etki ediyor benim öyle olmuştu Demir takviyesi aldım baya uzun bir süre hem ishal dim hemde çok afedersiniz siyah renkti